2017 Seo Trendleri

Yeni bir yıl, yeni SEO spekülasyonları ve trendleri anlamına geliyor. Arama motoru optimizasyonunda birkaç yıldır çalışmış ve çalışmaya devam edecek bazı bileşenler olsa da, odaklanmaya başlamanız gereken yeni eğilimler her zaman olacaktır. 2017 Yılının ilk ayı geçtikten sonra SEO çalışmaları ve SEO Trendleri belirginleşmeye başladı.

Twitter, Facebook ve Instagram’da doğrudan mesajla sorulan en sık sorulardan biri “SEO açısından yeni olan nedir?” . Bu yazımızda bu yenilikleri sıraladık.

1) HTTPS 
HTTPS (Güvenli Köprü Metni Aktarım Protokolü) kullanıcının bilgisayarıyla web siteniz arasında güvenli bir şekilde veri alışverişini sağlar. Tüketiciler birkaç yıl önce olduğundan çok daha fazla internete meraklı ve artık bir web sitesini ziyaret ederken güvenli bir deneyimden başka bir şey beklemiyorlar. HTTPS’ye geçiş maliyeti çok az ve güvenlik avantajlarından ayrı olarak, Google bunun bir sıralama sinyali olduğunu doğruladı. Bu kılavuz süreci çok iyi açıklamaktadır.

2) İçerik
2.000’den fazla kelime olduğu düşünülen uzun biçimli içeriğin, arama sonuçlarında daha iyi performans göstermiş oldukları gösterildi. Birkaç pazarlamacının birkaç yıl önce benimsediği bir şey var ve organik olarak derecelendirilmek isteyen ve web sitesi ziyaretçilerini potansiyel satışlara ve gelirlere dönüştürmek için gereken değeri sağlayan kullanıcılar için ve SEO çalışmalarında hâlâ önemli bir ayrıntı.

3) Sosyal Medya Yönetimi
Her gün sosyal medyada ne kadar etkinlik ve katılım gerçekleştiğini düşünün. Sosyal medyada ürün ve hizmetler keşfediliyor, tüketiciler müşteri desteğine ihtiyaç duyduklarında sosyal medyaya yöneliyor ve markalar her gün çoklu platformlarda faal durumda – kalite yönlendirme trafiği için önemli bir kaynak.

4) Google AMP
Google’ın AMP’nin hayranı olduğu bir sır değildir. Web sayfaları anında yüklenir, dolayısıyla daha iyi bir kullanıcı deneyimi sağlar. Doğrudan AMP açık kaynaklı web sitesinden bir açıklama: AMP hızlı hale getiren statik içerik için web sayfaları oluşturmak için bir yoldur. AMP, üç ayrı bölümden oluşur: AMP HTML, güvenilir performans için bazı kısıtlamalar olan HTML’dir ve temel HTML’nin ötesinde zengin içerik oluşturma için bazı uzantılardır. AMP JS kütüphanesi AMP HTML sayfalarının hızlı bir şekilde oluşturulmasını sağlar. Google AMP Önbellek, önbellekli AMP HTML sayfaları sunmak için kullanılabilir.

5) UX Kullanıcı Deneyimi
UX (kullanıcı deneyimi), damla damla faydalar sağlamaya devam edecektir.
SEO’nuz üzerinde doğrudan etkisi olan hoş bir kullanıcı deneyimi sunmanın çeşitli avantajları vardır. Ziyaretçiler daha uzun süre web sitenizde kalır ve daha fazla içeriğinizle etkileşime girer, böylece hemen çıkma oranınızı azaltır. Bu aynı zamanda, sitedeki ortalama süreyi ve bir dönüşüm yaşanma oranını veya en azından bir sosyal paylaşım veya izlemeyi artırır.

 

Tolga Yürükakan
Tolga Yürükakan
SEO ile harmanlanan hikaye, UX Kullanıcı Deneyimi ile birleşti. Dijital Performans serüvenleri devam ediyor...

Bir Cevap Yazın

Hemen Arayın
%d blogcu bunu beğendi: