Blog

19 Ocak 2017

8 Adet SEO ve Sosyal Medya Trendleri

SEO ve sosyal medya konusunda her zaman haberleri takip etmek, yeni içerikleri kontrol etmek gerekiyor. Her zaman yeni eğilimler meydana çıkar ve bunları güncel olarak takip etmeniz gerekir. SEO ve sosyal medya stratejilerinizi son zamanlarda incelemediyseniz, endüstrideki en yeni eğilimler ve taktiklerle ilişkili olarak, envanter almak ve nereden düştüğünüzü görmek için iyi bir zaman. Bu sekiz ipucu, bu yıl hakkında bilmeniz gereken en önemli şeylerden. 1- Canlı Video ve Gerçek Zamanlı Etkileşim Video içeriğinin popülerlik ve önemi artmakta olduğu konusunda herhangi bir soru yok. Kullanıcıların daha hızlı, daha mobil internet bağlantıları var ve web’deki yazılı içeriğin seli, kullanıcıları daha görsel açıdan çekici hale […]
16 Ocak 2017

Google AMP Hakkında Bilmeniz Gerekenler

Seo için en önemli konulardan biri artık, AMP veya Hızlandırılmış Mobil Sayfalardır.  Mobil Seo, bu yıl Google AMP üzerine odaklanıyor. Peki Google AMP nedir, kimler uygulamalı ve nasıl uygulamalı ? Yapılmaması gerekenler nelerdir ? Google AMP Nedir ?  Google AMP, web yayıncılarının Google’a göre, mobil cihazlar için optimize edilmiş, tüm cihazlarda anında yükleyen içeriği oluşturmalarına yardımcı olmak için tasarlanmış açık kaynaklı bir projedir. Google, bir blog yazısında “Video, animasyon ve grafik gibi zengin içeriğe sahip web sayfalarının akıllı reklamlarla birlikte çalışmasını ve anında yüklenmesini istiyoruz” dedi. “Aynı kodun, birden fazla platformda ve cihazda çalışmasını ve böylece içeriğin, kullandığınız telefon, tablet veya […]
13 Ocak 2017

2017’de Mobil SEO’nun Önemi( Mobile First İndex)

Google, sıralamaya dikkat ederken öncelikli olarak masaüstünden önce mobil içeriğe daha çok önem vermeye başladı.  Google, öncelikle web sitenizin sıralama sinyallerine yönelik mobil sürümüne bakıp, mobil sürüm olmadığında masaüstü sürümüne geri dönecek olan, mobil ilk dizini test etmeye başlamıştır. Google bu uygulamaya geçeceğini bir yıl önce duyurmuş olsa da bununla alakalı bilgileri kendi bloglarında yeni olarak yayınlamaya başladı. Google Aramaları En Çok Mobilden Oluyor Fakat Google’ın İndex Dizini Masaüstü Google, günlük olarak masaüstü aramalarından daha fazla mobil arama gördüğünü açıkladı. Ancak Google, bir sayfanın Google’daki sıralamasını değerlendirmeye çalışırken, şu anda sitenin masaüstü sürümüne bakıyor. Google konu ile ilgili olarak, “Sonuçlarımızı […]
11 Ocak 2017

Google Algoritması Hakkında Bilinmeyen 7 Eğlenceli Özellik

Aynı cümlede “eğlenceli” ve “algoritma” kelimesini sıklıkla görmüyorsunuz. Fakat Google 20 yıldır sitelerde dolaşıyor ve algoritmalarında eğlenceli özelliklerin olması çok normal değil mi ? Google algoritmaları gerçekten harika. Yani, sonuçta bize arama sonuçlarımızı sağlarlar.Ancak Google’ın algoritması nasıl çalışır? Uzun yıllar boyunca bu algoritmalar nasıl gelişti ? Algoritma Nedir ? Google’ın kendisinden alıntı yapmak gerekirse; Algoritma “sorularınızı yanıtlayan ve onları cevaplar haline getiren bilgisayar işlemleri ve formülleridir” ve bu algoritma istediği sonucu elde edebilmek için milyarlarca web sitesini araştırıyor. Eğer bu algoritmalar olmasaydı, bu kadar fazla bilgiyi elimizden geçirmek zorunda kalırdık. Google’ın geliştirdiği algoritma, arama sorgularımızı algılayabilmesi ile bu bilgileri en hızlı şekilde bize […]
6 Ocak 2017

En Çok Yapılan SEO Hataları

Web sitenizi ve blog’unuzu optimize etmek, içerik pazarlama stratejinizin önemli bir öğesidir. SEO değişiyor olsa da, ziyaretçilerinizin, şirketinizin satış noktalarına getirilmesi ve satış kanalınıza yönlendirilmesi için güçlü bir yol olduğundan pazarlamacıların gündemlerinin üstünde kalır. SEO yöntemleri, arama motorlarının gelişmeleri ve kullanıcıların bakış açılarının değişmesi nedeniyle sürekli olarak gelişmektedir. Birçok işletme, yanlış SEO  teknikleri kullanarak büyük trafik görmek ve dönüşüm oranlarını artırmak yerine, sonuçların tam tersi ile karşılaşıyor. Kaçınılması zor olan bazı yaygın SEO hataları vardır. Arama motorlarının kuralları tahmin etmek zorlaştığından, yöntemleri gerçek zamanlı olarak doğrulayamayacağınızdan optimizasyon yaklaşımlarını test etmek de zor. Optimizasyon alanı sürekli gelişmekte iken bazı uygulamalar etkili olarak […]
2 Ocak 2017

Sitenize Erişimi Arttıracak Online ve Offline Stratejiler

Her geçen gün giderek artan sayıda tüketici, çevrimiçi alışveriş merkezlerine akın ediyor ve sosyal medya aracılığıyla markayla bağlantı kuruyor. Tüketici alışverişinin % 50’sinden fazlasının web’de gerçekleştiği noktaya ulaştık. Global Web Index, geçen yıl Instagram kullanıcılarının yarısından fazlasının çevrimiçi markaları takip ettiğini ortaya koyan verileri yayınladı. Dijital katılımın sürekli artmasıyla pazarlamacılar, mevcut müşterilerin ihtiyaçlarını karşılamanın yanı sıra yeni müşterileri çekmek için giderek çevrimiçi pazarlamaya odaklanmaktadır. İçerik Pazarlama Enstitüsüne göre, pazarlamacılardan yaklaşık %95’i müşterilere Facebook’ta ve genel olarak B2C pazarlamacılarından %90’ının katılımı için sosyal medyaya öncelik veriyor. İlk 14 içerik pazarlama taktiğinden yaklaşık %73’ü işletme sahiplerinin olaylarını pazarlama stratejilerine dahil ediyor. Çevrimiçi […]
28 Aralık 2016

Stratejik Çalışma ile Başarılı SEO İşlemi

Şirket merdiveninin üst basamağında bulunan pek çok kişi için Seo, şirketin pazarlama çabalarının merkezinde olmaktan ziyade farklılaşmak için kullanılan bir yöntem olarak görülüyor. Bu görüşün doğru olmadığı başarılı bir seo çalışması ile şirketin satış oranlarının arttırıldığı bir çok kez kanıtlanmıştır. Yaklaşık on yıl önce, SEO genellikle taktik odaklı olarak kullanılıyordu. Sonuçta, bağlantılar, açıklamalar, sıralamalar, trafik ve diğer hedefleri elde etmek için kullanılan özel taktikler kendi başına inanılmaz ilginç konular. Ancak SEO, taktik, saldırı ve araçlardan çok daha fazlasıdır. Günümüzde, birçok organizasyonda SEO’nun stratejik iş sürücüsü rolü daha da derinleşiyor. SEO’nun stratejik etkisinin beş yolu ayrıntısına getirelim. Dijital medya maliyetlerini düşürme […]
25 Aralık 2016

2017 Trendlerinin SEO Çalışmalarına Etkisi

Arama motoru optimizasyonu yıldırım hızıyla gelişiyor. 2016 yılı biterken, önümüzdeki yılın dijital pazarlama manzarasını incelemenin zamanı geldi. Son 10 ay içinde SEO’da çok sayıda gelişme oldu. 2016’daki önemli eğilimlerden birçoğu 2017 yılında da devam edecek ve büyüyecek. Google’ın algoritma güncellemeleri işletme sahiplerini sürekli ayakta tuttuğundan, 2017’de  başka trendlerin şekillenmesi bekleniyor. Kullanıcıya Göre Optimizasyon Anahtar kelimeler hala önemli olmakla birlikte, basit kelimeleri yazılırsa basit sonuçlar elde edersiniz. Günümüzde tüketiciler tam olarak ne aradıklarını biliyorlar ve arama motorları kullanıcı niyetini tanımlamada çok daha iyi hale geliyor. Bu nedenle, kullanıcılar şimdi arama motorlarında, sonuçların daha etkili bir şekilde sunulması için veri toplayan tam […]
23 Aralık 2016

SEARCHMETRİCS Google Sıralama Teknikleri

Searchmetrics, bugün Google sıralama faktörleri çalışmasını açıkladı. Bu çalışmalara göre google’da üst sıralarda olmak için içerik alaka düzeyi Google’da önem kazanmaya devam ederken backlinklerin artık daha az bir önem kazandığını gösteriyor. 10000 anahtar kelime ile yapılan araştırmalar sonucunda üst sıralarda bulunan web sitelerin özelliklerini sıraladık.   İçerik alaka düzeyi en yüksek olan URL’ler, 3-6 arasındaki konumlardır. Masaüstü içeriği, mobil içeriğin üçte birinden fazladır. 2016’da, en üstteki 20 URL’nin yalnızca yüzde 53’ü anahtar kelimeyi başlıklarına ekledi. İlk 10 URL için Sitede Geçen Süre 3 dakika 10 saniye. Arama sonuçlarının ilk sayfasındaki URL’lerin ortalama Hemen Çıkma Oranı yüzde 46’dır. 1’den 3’e kadar […]
21 Aralık 2016

Google Küfür ve Kaba Dil İçeren Yazıları Engelliyor

Google küfür ve kaba dil içeren içerikleri engellemek için analiz yöntemleri üzerinde değişikliğe gidiyor. Yaptığı değişikliklerden detaylı olarak bahsedilmezken küfür, kaba dil içeren içeriklerin artık kaldırılacağını açıkladı. Google, küfür ve kaba dil içeren yazılar ve inceleme şeması için yönergelerini değiştirdi. Küfür ve kaba dili ayırt edebilmek için analizlerine ayrı kod parçası ekledi.  Bu şemadan bahsederken “ küfür ve kaba dil kullanılan içerikleri web sitenizde yayınlamayın”  açıklamasında bulundu. Bu yayınları  Google şemasıyla işaretlerseniz ve bazı içerikleriniz küfür ve kaba bir dil içeriyorsa, bu yayını sitenizden kaldırmanız gerekir. İncelemeler kullanıcı tarafına bırakıldığından, eski ve yeni incelemelerde böyle bir dil içermediğinden emin olmak […]
Hemen Arayın