googleda yükselmek

28 Haziran 2017

9 Aşamada Google’da Yükselmek

Gelişen teknolojiler sonucu şirketler günlük hayatta olduğu kadar, internet ortamında da rekabet içindedirler. Markalaşmanın en önemli yolunun adınızın internet ortamında da duyulması gerçeğinden geçiyor. Bu yüzden firmalar, internet reklamlarına olabildiğince önem vermektedirler. İnternette görünürlüğünüzün artması gelirlerinize ciddi anlamda katkı sağlamaktadır. Bunun için sattığınız ürün ile alakalı müşterilerin size ulaşmasını sağlamalısınız. Bir sonraki web içeriğinizi yayınlamadan önce, en iyi seo ipuçları için aşağıdaki 9 maddelik kontrol listesini uygulayın. İçeriğinizle alakalı en uygun “Anahtar Kelime” yi belirleyin  İlk adım, yayının gösterilmesini istediğiniz arama terimini veya ifadeyi seçmektir. Rekabet Ettiğiniz Firmaları Araştırın Belirlediğiniz Anahtar Kelimeyi Google’da aratın. İlk 10-20 sonuç sizin ne ile […]
6 Nisan 2017

Sık Yapılan SEO Hataları

SEO çalışmaları sonucunda sitenize trafik sağlanır ve site puanlaması sonucunda kusursuz sonuçlar elde edebilirsiniz fakat önemli olan sıralamada yukarıda kalabilmektir. Çünkü ne kadar iyi sonuçlar elde ederseniz edin yeni gelen bir Google algoritması ile sıralamanız düşebilir. Bunun sonucunda SEO çalışmalarını tekrarlamanız gerekmektedir. Peki sıralamanız düştükten sonra tekrar yükselmek istersek nasıl çalışmalar yapmalıyız ? Öncelikle sorunun nerede olduğunu çözmemiz gerekiyor. Google güncellemesi sonucu mu oldu ? Backlinkleri mi kaybettiniz ? Kendi geliştiricilerinizde mi bir problem var ? SEO sıralamasında ani düşüş yaşadıysanız bunun çok farklı sebepleri olabilir. Siteniz saldırıya bile uğramış olabilir. Bu düşüş sonucunda SEO çalışmaları yaptıran firmalar öncelikli olarak çalıştığı […]
23 Aralık 2016

SEARCHMETRİCS Google Sıralama Teknikleri

Searchmetrics, bugün Google sıralama faktörleri çalışmasını açıkladı. Bu çalışmalara göre google’da üst sıralarda olmak için içerik alaka düzeyi Google’da önem kazanmaya devam ederken backlinklerin artık daha az bir önem kazandığını gösteriyor. 10000 anahtar kelime ile yapılan araştırmalar sonucunda üst sıralarda bulunan web sitelerin özelliklerini sıraladık.   İçerik alaka düzeyi en yüksek olan URL’ler, 3-6 arasındaki konumlardır. Masaüstü içeriği, mobil içeriğin üçte birinden fazladır. 2016’da, en üstteki 20 URL’nin yalnızca yüzde 53’ü anahtar kelimeyi başlıklarına ekledi. İlk 10 URL için Sitede Geçen Süre 3 dakika 10 saniye. Arama sonuçlarının ilk sayfasındaki URL’lerin ortalama Hemen Çıkma Oranı yüzde 46’dır. 1’den 3’e kadar […]
Hemen Arayın