seo ajansı

3 Ocak 2018

Kaliteli Dış Bağlantı(Backlink) Oluşturma

Arama motoru optimizasyonu (SEO) gündelik gözlemciyi korkutuyor. Sıralama algoritmasına katkıda bulunan yüzlerce bireysel değişken hakkında bilgi isteyen bir alan değil aynı zamanda dikkat çekici bir risk taşır: Bu stratejiyi yanlış bir şekilde uygulamak, size yarayacak daha çok şey yapmanıza neden olabilir. Bu potansiyel gerilemeye karşı savunmasız en önemli taktiklerden biri, çok fazla “kötü” bağlantı oluşturmanın veya manipülasyon uygulamalarına girmenin Google tarafından size ceza verilmesini sağlar.Bağlantı kurmanın(backlink) bir Google cezasına neden olabilmesi, çok fazla insanı bir bağlantı kurma kampanyasına girmekten alıkoyan bir damgalamaya neden oldu. Bununla birlikte, bağlantılar, arama sıralamaları ile en yüksek korelasyon faktörü olduğundan, daha yüksek sıralamalar elde etmek […]
2 Ocak 2018

White Hat Seo

White Hat Seo adından da belli olduğu üzere doğal bir şekilde sıralamada yükselmeniz için uygulanan tekniklerdir. Google’ın kullandığı son algoritmasından sonra doğal yollarla yükselmeye çalısan Seo ajansları için daha rahat bir ortam vardır. White Hat Seo ile alakalı bir kaç tekniği sizinle paylaşalım.        Kullanıcı Deneyimi(UX)      Google, web yöneticilerinin birincil odak noktası için iyi bir kullanıcı deneyimi sunmaya teşvik etmektedir. Google Algoritmaları daha akıllı hale geldiğinde, bunu yapan web siteleri, en çok fayda sağlayacak şekilde konumlandırılıyor. Kullanıcı deneyimi(UX) tasarımının asıl amacı sadece temiz kod yazmak değil, etkileşimde sağlanan yarar, kullanım kolaylığı, müşteri memnuniyeti ve sadakati geliştirmektir. […]
1 Ocak 2018

Kaliteli Bir SEO için 2018 Yılında Nelere Dikkat Edilmeli

2019’ye başlarken, arama ve içerik pazarlama disiplinlerinin kaynaşması giderek daha belirgin hale geldi. Buna ek olarak, her iki gruptaki pazarlamacılardan yüzde 70’ten fazlası, yeni yılda 2016’da yaptıklarından daha fazla içerik üretmeyi planlıyor. Ancak içerik, bulunursa ve optimize edildiyse ve etkili bir arama pazarlaması ile dönüşüm sağlanırsa, başarıya ulaşabilirsiniz. Aramalara Odaklanın Yapılan araştırmalar, web sitelerine yapılan trafiğin yüzde 51’inin organik aramalardan geldiğini tespit etti. Buna ek olarak, yüzde 10 da ödeniyor. Bu, sitenizdeki trafiğin yüzde 60’tan fazlasının tek başına arama motoru sonuç sayfalarından (SERP’ler) geldiği anlamına gelir. Organik arama, web sitesinize olan en önemli etken olmasına rağmen, reklamların rolü göz ardı edilemez. […]
28 Haziran 2017

9 Aşamada Google’da Yükselmek

Gelişen teknolojiler sonucu şirketler günlük hayatta olduğu kadar, internet ortamında da rekabet içindedirler. Markalaşmanın en önemli yolunun adınızın internet ortamında da duyulması gerçeğinden geçiyor. Bu yüzden firmalar, internet reklamlarına olabildiğince önem vermektedirler. İnternette görünürlüğünüzün artması gelirlerinize ciddi anlamda katkı sağlamaktadır. Bunun için sattığınız ürün ile alakalı müşterilerin size ulaşmasını sağlamalısınız. Bir sonraki web içeriğinizi yayınlamadan önce, en iyi seo ipuçları için aşağıdaki 9 maddelik kontrol listesini uygulayın. İçeriğinizle alakalı en uygun “Anahtar Kelime” yi belirleyin  İlk adım, yayının gösterilmesini istediğiniz arama terimini veya ifadeyi seçmektir. Rekabet Ettiğiniz Firmaları Araştırın Belirlediğiniz Anahtar Kelimeyi Google’da aratın. İlk 10-20 sonuç sizin ne ile […]
20 Mayıs 2017

SEO Stratejisi Oluşturma

SEO, işletmeler için çok önemli bir pazarlama aracıdır. Bunun nedeni bütçeniz doğrultusunda ölçeklenebilir olması ve ücretli pazarlama yöntemlerinde ki gibi tıklama başına ödeme yapmanız gerekmez. Ayrıca marka bilinirliğini arttırmak konusunda büyük bir önem arz etmektedir. SEO, işletmelerin eşit şartlarda daha büyük firmalarla rekabet edebilmesini sağlar.  Yararlı bir pazarlama aracı olmasına rağmen SEO, en az yatırım gören sektörlerden biridir. Bunun nedeni ise SEO çalışmalarının çok yönlü olması, yapılan işin bilinmemesi ve teknik detayların fazla olmasından kaynaklıdır. Bu işlemlerin bir süreç içinde gerçekleşiyor olması yatırımcıyı doğru bir araç olmadığına inandırmaktadır. İşletmeler hızlı sonuçlar elde etmek istiyorlar fakat SEO çalışmalarında başarılı olmak için […]
10 Mayıs 2017

SEO’nun Geleceği

SEO, sürekli değişen ve bu değişikliklere bağlı olarak gelişen bir sistemdir. Arama motoru optimizasyonu artık ciddi bir dijital pazarlama stratejisi olarak görülüyor. Yapılan araştırmalar sonucunda geçen yıl içerisinde SEO çalışmalarına toplamda 65 milyar dolar gibi bir yatırım yapıldığı sonucunu gördük. Bu gelişmelerin devam edeceğini düşünürsek Google tarafından oluşturulan yeni algoritmaların hangi yöne doğru olacağını inceleyebilir SEO çalışmalarımızı buna göre düzenleyebiliriz. – UX ( Kullanıcı Deneyimi) Önemi – Daha öncelerde SEO sadece web site optimizasyonu olarak görülse de Google tarafından geliştirilen algoritmalar sonucu, insanların web ile nasıl etkileşime girdiğini de inceliyor.  Google, kullanıcı deneyimine büyük önem vermektedir. Doğal olarak SEO çalışması […]
6 Mayıs 2017

Yeni Başlayanlar İçin 5 SEO Önerisi

SEO için yeniyseniz veya para kazandığınız iş SEO ise, ivmeyi gerçekten arttıracak taktikleri ihmal ediyor olabilirsiniz. Arama Motoru Optimizasyonu’nu hem bir sanat hem de bilim olarak kabul edebiliriz. Katı araştırmalar ve analitik tabanlı stratejiler uygularken arama motorlarını memnun etmek ve rakiplerini zekice geçmek için yaklaşımlarınızın da bu yönde olması gerekmektedir. Aşağıda, SEO‘nun etkinliğini  arttırmak için yapabileceğiniz önemli ama çoğu SEO uzmanı tarafından unutulmuş kollar bulunmaktadır. -Anahtar kelime gruplaması- Anahtar kelime gruplama, çeşitli amaçlarla kümelere, anahtar kelimelerin düzenlenişine işaret eder. Sitenizin bilgi mimarisini doldurmak, açılış sayfalarını optimize etmek, potansiyel içerik geliştirme fırsatları alanlarını ve daha fazlasını tanımlamak için yapılmaktadır. Anahtar kelime grubunun […]
3 Mayıs 2017

SEO Firmaları

Türkiye de henüz genç ve yeni bir sektör olmasına rağmen oldukça fazlalaşan SEO firmaları birbirlerinden farklı olarak hepsi ayrı şekilde çalışmakta ve farklı alanlar da hizmetler sunabilmektedirler. Öncelikle SEO nedir? Kısa bir anlatım ve tanıtım yaparak konuya daha da hakim olmanızı sağlayalım. SEO, Search Engine Optimization kelimelerinin kısaltılmış hali ve Türkçe’si Arama Motoru Optimizasyonu’dur. Yani anlayacağınız üzere İnternet sitenize düşük maliyetler harcayarak arama motorlarında üst sıralara yerleşmesini sağlamaktır. Kendi başınıza bu işi yapmaya çalıştığınız da ve reklamlarla uğraştığınızda içinden çıkılmayacak bir duruma gelir ve SEO’ya harcayacağınız maliyetin 10 katını harcamak zorunda kalırsınız. Toparlayacak olursak “düşük maliyet ve maksimum kazanç” anlamına […]
2 Mayıs 2017

Kurumsal Seo – Kurumsal Seo Nedir?

Kurumsal Seo, dijital dünyaya giriş yapmış firmaların arama motorlarında (Örneğin; Google, Yandex, Yahoo, Bing vb.) bulundukları sektörle ilgili yapılan sorgularda üst sıralarda gözükmelerini sağlamaya yönelik çalışmaları kapsayan dijital pazarlama yöntemlerindendir. Günümüzde kurumsal kelimesinin çağrıştırdığı anlamlar çok saf hale gelmiştir. Bunların başında ciddiyet, disiplin ve düzenlilik gelir. Kurumsal SEO’nun kalitesi de bu anlamların yeterince yerine getirilip getirilmediğiyle orantılıdır. Kurumsal SEO çalışmalarında dikkat edilmesi gereken, kurumsal imaja herhangi bir zarar vermeyecek, etik kurallar çerçevesinde SEO çalışması yapabilecek ve marka değerlerine kesinlikle zarar vermeyecek içeriklerden oluşmasıdır. Bir firmanın kalitesi ve güvenilirliğinin sağlanmasının en büyük yollarından birisi de online araçlardan geçmektedir. Kurumsal firmaların bir çoğunun […]
28 Nisan 2017

SEO Uyumlu Web Sitesi

SEO, online pazarda işlerini yürüten her işletme için önemlidir fakat çoğu firma kendi web site tasarımlarının SEO çalışmalarına olan etkisini fark etmez. Bununla alakalı olarak yapılan araştırmaları kısaca paylaşalım. Web siteniz dijital ortamda pazarlama stratejinizin merkezini oluşturmakdır. Web sitenize oluşan trafiğinde en büyük kaynağı organik aramalardır. Sizin verdiğiniz hizmet ile alakalı arama yapan her kişiyi potansiyel müşteriniz olarak görebilirsiniz. SEO çalışmalarının önemi burada ortaya çıkıyor. Çoğu zaman firmalar bu çalışmaları web site tasarımından sonra gerçekleştirmektedir. Fakat böyle durumlarda SEO ve Dijital Pazarlama stratejiniz eksik kalmış olur. Optimizasyon çalışmaları yaptıracak olan her firma daha ilk aşamada yani web sitesinin tasarım aşamasında bunu […]
Hemen Arayın