SEO

3 Ocak 2018

Kaliteli Dış Bağlantı(Backlink) Oluşturma

Arama motoru optimizasyonu (SEO) gündelik gözlemciyi korkutuyor. Sıralama algoritmasına katkıda bulunan yüzlerce bireysel değişken hakkında bilgi isteyen bir alan değil aynı zamanda dikkat çekici bir risk taşır: Bu stratejiyi yanlış bir şekilde uygulamak, size yarayacak daha çok şey yapmanıza neden olabilir. Bu potansiyel gerilemeye karşı savunmasız en önemli taktiklerden biri, çok fazla “kötü” bağlantı oluşturmanın veya manipülasyon uygulamalarına girmenin Google tarafından size ceza verilmesini sağlar.Bağlantı kurmanın(backlink) bir Google cezasına neden olabilmesi, çok fazla insanı bir bağlantı kurma kampanyasına girmekten alıkoyan bir damgalamaya neden oldu. Bununla birlikte, bağlantılar, arama sıralamaları ile en yüksek korelasyon faktörü olduğundan, daha yüksek sıralamalar elde etmek […]
2 Ocak 2018

White Hat Seo

White Hat Seo adından da belli olduğu üzere doğal bir şekilde sıralamada yükselmeniz için uygulanan tekniklerdir. Google’ın kullandığı son algoritmasından sonra doğal yollarla yükselmeye çalısan Seo ajansları için daha rahat bir ortam vardır. White Hat Seo ile alakalı bir kaç tekniği sizinle paylaşalım.        Kullanıcı Deneyimi(UX)      Google, web yöneticilerinin birincil odak noktası için iyi bir kullanıcı deneyimi sunmaya teşvik etmektedir. Google Algoritmaları daha akıllı hale geldiğinde, bunu yapan web siteleri, en çok fayda sağlayacak şekilde konumlandırılıyor. Kullanıcı deneyimi(UX) tasarımının asıl amacı sadece temiz kod yazmak değil, etkileşimde sağlanan yarar, kullanım kolaylığı, müşteri memnuniyeti ve sadakati geliştirmektir. […]
1 Ocak 2018

Kaliteli Bir SEO için 2018 Yılında Nelere Dikkat Edilmeli

2019’ye başlarken, arama ve içerik pazarlama disiplinlerinin kaynaşması giderek daha belirgin hale geldi. Buna ek olarak, her iki gruptaki pazarlamacılardan yüzde 70’ten fazlası, yeni yılda 2016’da yaptıklarından daha fazla içerik üretmeyi planlıyor. Ancak içerik, bulunursa ve optimize edildiyse ve etkili bir arama pazarlaması ile dönüşüm sağlanırsa, başarıya ulaşabilirsiniz. Aramalara Odaklanın Yapılan araştırmalar, web sitelerine yapılan trafiğin yüzde 51’inin organik aramalardan geldiğini tespit etti. Buna ek olarak, yüzde 10 da ödeniyor. Bu, sitenizdeki trafiğin yüzde 60’tan fazlasının tek başına arama motoru sonuç sayfalarından (SERP’ler) geldiği anlamına gelir. Organik arama, web sitesinize olan en önemli etken olmasına rağmen, reklamların rolü göz ardı edilemez. […]
28 Haziran 2017

9 Aşamada Google’da Yükselmek

Gelişen teknolojiler sonucu şirketler günlük hayatta olduğu kadar, internet ortamında da rekabet içindedirler. Markalaşmanın en önemli yolunun adınızın internet ortamında da duyulması gerçeğinden geçiyor. Bu yüzden firmalar, internet reklamlarına olabildiğince önem vermektedirler. İnternette görünürlüğünüzün artması gelirlerinize ciddi anlamda katkı sağlamaktadır. Bunun için sattığınız ürün ile alakalı müşterilerin size ulaşmasını sağlamalısınız. Bir sonraki web içeriğinizi yayınlamadan önce, en iyi seo ipuçları için aşağıdaki 9 maddelik kontrol listesini uygulayın. İçeriğinizle alakalı en uygun “Anahtar Kelime” yi belirleyin  İlk adım, yayının gösterilmesini istediğiniz arama terimini veya ifadeyi seçmektir. Rekabet Ettiğiniz Firmaları Araştırın Belirlediğiniz Anahtar Kelimeyi Google’da aratın. İlk 10-20 sonuç sizin ne ile […]
22 Haziran 2017

Uygulama Market Optimizasyonu (App-Store Optimization)

ASO Parlak fikir ve düşüncelerle oluşturulmuş çoğu mobil uygulama genellikle çok gerilerde kalarak maalesef istenileni veremeyebiliyor. Her gün binlerce yeni uygulama mağazalara ekleniyor ve her zaman istenildiği gibi olmayabiliyor. Bir mobil uygulamanızın olduğunu farz edin. Bunun mağazalar da üst sıralar da gözükmesi için veyahut kullanıcıların dikkatini çekmesi için ne yapardınız? Elbette ki tanıtım reklamları ancak tanıtım reklamları her zaman kullanıcıları uygulamanıza çekmez veyahut mağazalar da üst sıralar da gözükmenize yetmez. Öncelikle mobil uygulamanızı daima optimize ederek güncel kalmasını sağlamalısınız. Tabii ki mobil uygulamaların da kullanıcılara ulaşabilmesi adına biraz da olsa popüleriteye ihtiyacı vardır bu ihtiyacımızı da tanıtım reklamları ile gidereceğiz. […]
14 Haziran 2017

Sosyal Medya ile SEO

Sosyal medyanın SEO üzerine olan etkileri, bu iş ile ilgilenen herkes için en çok konuşulan konulardan biri ve konuşulmaya devam edilecek gibi görünüyor. Özellikle sorulan sorulardan biri de sosyal medya SEO çalışmalarına gerçekten yardımcı oluyor mu ? Bunun kısa ve net cevabı evet tabi ki yardımcı oluyordur. Bir çok çalışan ise sosyal medyanın SEO çalışmalarına yardımcı olmadığını düşünüyor. Tabi ki sosyal medya sıralamayı doğrudan etkilemiyor fakat biraz daha detaylı incelediğimizde sıralama faktörlerini etkileyen etkenlere yardımcı olduğunu görebilirsiniz. Şu an için Google algoritmasının tam olarak ne olduğunu bilemiyoruz. Bu algoritmanın Google çalışanları dışında da bilinme ihtimali çok düşük. Dolayısıyla bizim ulaşabileceğimiz […]
10 Haziran 2017

Yeni Başlayanlar için SEO

Arama motoru optimizasyonu (SEO) ile ilgileniyorsunuz, ancak yeni gelenlerin çoğunun olduğu gibi, alanın algılanan karmaşıklığı nedeniyle korkutuyorsunuz. Elbette, toplu olarak sitenizin sıralamalarını ve arama motoru görünürlüğünü etkileyen yüzlerce bağımsız değişken vardır ve hepsini idare etmeyi öğrenmek, yıllarca tecrübe ve uygulama gerektiren bir süreçtir. Bununla birlikte, SEO ile başlamak için çok büyük bir bütçeye veya yılların deneyimine ihtiyacınız yok. Markanızla alakalı genel anahtar kelimeler için en üst sıralara hükmetmek, ulaşmanızın dışında olabilir, ancak SEO‘ya yapılan küçük bir yatırım bile işletmenizin daha fazla trafik ve görünürlük kazanmasına yardımcı olabilir. -Kaliteli Bir SEO Eklentisi- İlk olarak, iyi bir web sitesine ihtiyacınız var ve bu […]
7 Haziran 2017

Meta Açıklamaları Nasıl Oluşturulur ?

Google, arama sonuçlarında daha başarılı sonuçlar elde edebilmek için meta açıklamalarının nasıl oluşturulacağı ile ilgili bazı öneriler yayınladı. SEO çalışmalarının olmazsa olmazlarından biri olan meta açıklamalarını daha da efektif kullanmakla alakalı olan bu önerilere uyarak, arama sonuçlarında daha başarılı sonuçlar elde edebiliriz. Buna bağlı olarak ayrıca Google, meta açıklamalarının oluşturulması konusunda önemli bir güncelleme yaparak daha iyi meta açıklamaları elde etme de rol oynamaktadır. Google Meta Açıklamalarını Nasıl Üretir? Arama sonuçlarının snippet’inde hangi bilgilerin görüntüleneceğine karar veriken, Google’ önce sayfanın içeriğini kontrol eder ve alaka düzeyi en yüksek olan bilgileri çıkarır. Bir sayfanın içeriği kullanıcının sorgusuna göre en alakalı kaynak […]
5 Haziran 2017

WordPress Sitelerde Yapılan SEO Hataları

Arama motoru optimizasyonu (SEO) söz konusu olduğunda, WordPress en iyi platformlardan biridir. Bir web sitesi kurmak istiyorsanız kendi imkanlarınızla en kolay yolu WordPresstir ve bu siteler SEO uyumu konusunda bir çok ek araca sahiptir. Ancak bu kadar kolay SEO optimizasyonu yapılan tasarımlarda bile yapılan hatalar vardır. Bu hataları en aza düşürmek için yardımcı aşağıdaki adımları uygulamamız gerekmektedir. Bu hatalardan kaçınan kullanıcılar arama sonuçkarında daha fazla görünürlük elde ederler. -Zaman Dilimi Ayarlama- Yeni bir WordPress web siteniz varsa, göz ardı edilen en iyi seçeneklerden biri, Ayarlar> Genel altında saat dilimini seçmektir. Sitenizi belirli bir zamanda yayımlamak üzere yayınları zamanlayacak şekilde ayarladıysanız, […]
27 Mayıs 2017

Düşük Bütçe ile SEO

Bütçenize göre web sitenizi optimize etmek zor olabilir. Fakat düşük bütçe ile SEO çalışmalarının yapılması da mümkündür. Organik aramalar, sitenizin trafiği için en önemli etkendir. Bu trafikten sitenize gelen her kullanıcı sizin potansiyel müşteri kaynağınızdır. Sitenizde şu an hiçbir trafik olmasa bile SEO çalışmaları ile sitenizin trafiğini arttırmak mümkün. Sitenizi optimize etmek için sayfa içi optimize ve mobil faktörlerle başlar. -Sayfa İçi Optimizasyon ve Mobil Faktörler- Sayfa içi optimizasyon ( On Page SEO ) bütün web siteleri için önemlidir fakat düşük bütçe ile yapılan optimizasyon çalışmaları için olmazsa olmazdır. Sitenin yapısını, dış bağlantıları, anahtar kelimeleri, meta etiketlerini, meta açıklamalarını bütün […]
Hemen Arayın