SEO ile Veriminizi Arttırın

SEO 2017’de profesyonellerinin, profesyonel hedeflerini gerçekleştirebilmeleri için kendi iş liderlerinden ihtiyaç duydukları satın alımı sağlamaları önemlidir.

Bunu nasıl yapacağınızı anlamak, markanın başarılı olmasına yardımcı olmakla kalmaz, aynı zamanda bir pazarlamacı olarak itibarınızı geliştirecek ve endüstrideki başarılı bir geleceğin yolunu açacaktır.

1)SEO’nun organizasyon içindeki önemini bildirin

Kişisel ve profesyonel SEO performansınızı yükseltmek için, kuruluşunuzdaki başkalarına optimizasyonun önemini belirleyerek başlamalısınız.

Şirketim BrightEdge, organik arama işleminin web sitesi başarısı üzerindeki etkisini düzenli olarak izlemektedir ve sayfanıza gelen trafiğin% 51’inin organik olduğu sonucuna varmıştır. Buna ek olarak, arama motorlarından gelen trafiğin yüzde 83’ü ücretli olmak yerine organiktir.

Performansı artırmak isteyen markalar, kaynakları SEO ve bütçeye odaklamalı ve bir pazarlamacı olarak bu kanalı tanıtmak zorundasınız.

Kendi segmentteki yeterliliğinizi ve dijital pazarlamanın bir bütün olarak markanıza olan önemini göstermeye başlamanız için bu segmentteki performansı artırmaya zaman ve kaynak ayırın.

2) Beşeri sermayenizi optimize edin

Pazarlama dünyası olgunlaşmaya ve profesyonellerin yanında gelişmeye hazır olmaya devam ediyor. Dijital pazarlamada, eski silolar çökmeye başladıkça farklı pazarlama disiplinlerinin birleşimini görmeye devam ediyoruz.

Örneğin, içerik yazarları SEO‘larla daha yakından çalışırlar ve ücretli arama ve organik ekipler, diğerinin sunması gereken değeri daha iyi anlar.

Bu trendlerden yararlanmak için beşeri sermayenizi en üst düzeye çıkarmak istiyorsunuz. Birden fazla beceri setine sahip olan ve birkaç farklı pazarlama disiplinini anlayan yeni işe girenler arayın.

Aynı şekilde, mevcut ekip üyelerinizi kurum içi eğitim oturumları gibi diğer pazarlama stratejileri konusunda eğitmenin yollarını bulun. Ekip bir bütün olarak ne kadar iyi çalışırsa ve birleşik kampanyalar oluşturursa o kadar iyi olur, bu değer ve itibarınızı artırmaya yardımcı olacaktır.

3) Kendi yeteneklerinizi geliştirin.

Pazarlamanın değişmeye devam ettiği göz önüne alındığında, pazarlamacıların bireysel becerilerine de özen göstermeleri gerekir. Profesyonel olarak ilerlemeniz için, modern dijital pazarlamanın melez atmosferinde gezinmeniz gerekecek.

Bu, analitik, SEO, yazı veya sosyal medya gibi pazarlamanın farklı yönlerini öğrenmenize yardımcı olması için mevcut çevrimiçi kaynakların çeşitliliğinden yararlanma anlamına gelir. Birkaç web seminerine katılın, önemli blogları izleyin veya kimlik bilgilerinizi geliştirmek için dersler alın.

Kendinizi modern pazarlama için hazırlamak için zaman ayırmak, şirketinizde ön plana çıkmanıza, kampanyaların başarısını iyileştirmenize ve sizi daha parlak bir gelecek için konumlandırmanıza yardımcı olacaktır.

Tolga Yürükakan
Tolga Yürükakan
SEO ile harmanlanan hikaye, UX Kullanıcı Deneyimi ile birleşti. Dijital Performans serüvenleri devam ediyor...

Bir Cevap Yazın

Hemen Arayın
%d blogcu bunu beğendi: