0232 502 19 08
Türkiye nin Seo Ajansı SEO Teklifi
//www.seo.com.tr/wp-content/uploads/2016/11/sosyal-medya.png

Sosyal medyanın her platformunun her geçen gün daha fazla rağbet görmesi doğal olarak farklı sektörlerin de bu alana yönelmesine neden oluyor.

İnsanların uzun süre sosyal medya üzerinde zaman geçirmesi, sosyal medya kullanan kişi sayısının her geçen gün daha çok artması bu alanda bir pazarlama stratejisinin de oluşması gerekliliğini birlikte getiriyor.

Sosyal medya pazarlamacılığı henüz çok eski bir geçmişe sahip olmasa bile, insanların yönelimlerine göre oluşmuş bir sektör olduğundan kısa sürede çok geniş çaplı bir kitleye ulaşmayı başarmıştır.

Reklam stratejileri incelendiği zaman büyük firmalarında sosyal medyanın çok etkili olduğunu fark ettiğini ve bu yüzden reklamları büyük ölçüde sosyal medya üzerinden vermeye çalıştığını görebiliyoruz. Neredeyse televizyonda reklam vermek ile aynı derecede dönüş sağlamaya yarayan, ancak televizyon ile neredeyse eşdeğerde bir geri dönüş sağlayabilen bu mecra, kısa sürede çok fazla kişi tarafından kullanılmaya başlanınca bu mecrada da profesyonel olan kişiler daha ön plana çıkmaya başladı.

Sosyal medya pazarlamacılığı üzerine uzman olan kişilerin, sıradan pazarlamacılara göre çok daha etkin metotlar üretebildiğini biliyoruz. Gerek Facebook, gerek Twitter, gerekse İnstagram gibi sosyal medya araçları sayesinde büyük bir kitleye ulaşmanın mümkün olabildiğini gören hemen herkes, sosyal medya üzerinden reklam verme gayretine girmektedir.

Müşterilerin üründen ve hizmetten memnun kalıp kalmadıklarını, eğer şikayetleri varsa hangi alanlarda bu şikayetlerin olduğunun tespitinin yapılması yine sosyal medya aracılığı ile kolayca tespit edilebilmektedir. Ayrıca müşteriler ile kolayca iletişime geçerek yeniden müşterilerin güvenini temin etmek mümkün olmakta, kaybedilme potansiyeli olan bu müşteriler kolay bir şekilde kazanım olarak geriye döndürülebilmektedir. Ayrıca müşterinin kafasında oluşabilecek soru işaretlerini de sosyal medya aracılığıyla gidermek mümkün olmaktadır.

Sosyal medyanın bu denli büyük bir güce sahip olması sosyal medya pazarlamacılığı alanında çalışmaların yapılması gerekliliğini göstermektedir.