Sitenize Erişimi Arttıracak Online ve Offline Stratejiler

Her geçen gün giderek artan sayıda tüketici, çevrimiçi alışveriş merkezlerine akın ediyor ve sosyal medya aracılığıyla markayla bağlantı kuruyor. Tüketici alışverişinin % 50’sinden fazlasının web’de gerçekleştiği noktaya ulaştık. Global Web Index, geçen yıl Instagram kullanıcılarının yarısından fazlasının çevrimiçi markaları takip ettiğini ortaya koyan verileri yayınladı.

Dijital katılımın sürekli artmasıyla pazarlamacılar, mevcut müşterilerin ihtiyaçlarını karşılamanın yanı sıra yeni müşterileri çekmek için giderek çevrimiçi pazarlamaya odaklanmaktadır. İçerik Pazarlama Enstitüsüne göre, pazarlamacılardan yaklaşık %95’i müşterilere Facebook’ta ve genel olarak B2C pazarlamacılarından %90’ının katılımı için sosyal medyaya öncelik veriyor. İlk 14 içerik pazarlama taktiğinden yaklaşık %73’ü işletme sahiplerinin olaylarını pazarlama stratejilerine dahil ediyor.

Çevrimiçi kampanyalardan gelen erişim ve katılımı göz önüne alırsak, çevrimdışı pazarlamasını çevrimiçi pazarlamaya entegre etmeye çalışan daha fazla pazarlamacıyı görmemiz şaşırtıcı olmuyor. Pazarlamacıların karşılaştığı en  büyük zorluk, ilgi çekici bir içerik üretmektir ancak müşterilerle doğrudan etkileşim de katılımın kalbindedir.

 

  • Online ve Offline kampanyaları takip edin.
    Çevrimdışı kampanyaların etkinliğini izlemenize yardımcı olabilecek çeşitli çevrimiçi araçlar bulunur. Kampanyanıza hangi pazarlama metriklerinin uygulanacağını ve hedef kitlenizi bilmeniz yeterlidir. Bu, çevrimdışı kitlenizi web kanalınıza çekmek için önemli bir sistemdir.
  • Kişisel Olun
    Tüketicilerin %75’i işletmelerin alışveriş deneyimlerini iyileştirmek için kişisel bilgilerini kullanmasını ister. Daha kişiselleştirilmiş sosyal yardım çabalarını geliştirme yollarını bulursanız ürünlerinize ve markanıza hatta perakende yerinize ilgi gösterebilirsiniz.
  • İnternette bulunmayan müşterileriniz için ulaşılabilir olun
    Müşterileriniz için ulaşılabilir olun. Broşür, e-mail, el ilanları ile müşterilerinize kendinizi tanıtın, hatırlatın. İlanlarınızda URL’yi açıkça vurgulayın, böylece müşteriler ve potansiyel müşterilerinizin sizi çevrimiçi olarak bulması kolaylaşır.
  • İşyeriniz için önemli anları müşterileriniz ile paylaşın
    Katıldığınız fuarları, etkinlikleri sosyal medya da paylaşın. Sosyal medya da bulunan müşterilerinize ve hayranlarınıza yönelmek zorundasınız. Bu, içeriğinizi oluşturmak ve markanızın benzersiz deneyimini çevrimiçi müşterilere göstermek için harika bir fırsattır
Tolga Yürükakan
Tolga Yürükakan
SEO ile harmanlanan hikaye, UX Kullanıcı Deneyimi ile birleşti. Dijital Performans serüvenleri devam ediyor...

Bir Cevap Yazın

Hemen Arayın
%d blogcu bunu beğendi: