Yeni Başlayanlar İçin 5 SEO Önerisi

SEO için yeniyseniz veya para kazandığınız iş SEO ise, ivmeyi gerçekten arttıracak taktikleri ihmal ediyor olabilirsiniz. Arama Motoru Optimizasyonu’nu hem bir sanat hem de bilim olarak kabul edebiliriz. Katı araştırmalar ve analitik tabanlı stratejiler uygularken arama motorlarını memnun etmek ve rakiplerini zekice geçmek için yaklaşımlarınızın da bu yönde olması gerekmektedir.

Aşağıda, SEO‘nun etkinliğini  arttırmak için yapabileceğiniz önemli ama çoğu SEO uzmanı tarafından unutulmuş kollar bulunmaktadır.

-Anahtar kelime gruplaması-

Anahtar kelime gruplama, çeşitli amaçlarla kümelere, anahtar kelimelerin düzenlenişine işaret eder. Sitenizin bilgi mimarisini doldurmak, açılış sayfalarını optimize etmek, potansiyel içerik geliştirme fırsatları alanlarını ve daha fazlasını tanımlamak için yapılmaktadır.

Anahtar kelime grubunun avantajları;

Bir anahtar kelime gruplandırma stratejisi, SEO ve PPC iş akışınızı iyileştirmenize ve her bir anahtar kelimenin sizin için nasıl çalıştığına dair daha iyi bir fikir vermenizi sağlar.
SEO, metin yazarlığı, konu seçimi ve web sitenizin mimarisini düzenleme konusunda yardımcı oluyor. En umut verici anahtar kelime grupları olana göre açılış sayfası oluşturma işleminize öncelik verebilirsiniz.

Sayfa değişikliklerini izleme;

Sayfa değişikliklerini izlemek yeni bir taktik ancak SEO için kesinlikle çok önemli olduğunu söylemek gerekir. Sayfa değişikliği izleme araçları ile, optimize ettiğiniz sayfalardaki değişiklikler hakkında uyarılar alabilirsiniz.

Rakip SEO araştırması;

Rekabetçi manzara üzerinde akıllı ve zekice stratejiler uygulamak SEO uzmanları/ajansları ve pazarlamacılar için önemlidir. Rakiplerinizin pazarlama faaliyetlerini, arama sıralamalarından başlayarak yeni içerik ve bağlantıları takip ederek kendinizi ve ekibinizi bilgilendirin.

Uzun kuyruklu anahtar kelime çeşitleri;

Uzun kuyruklu anahtar kelimeleri kucaklamak, organik Google aramalarında yüksek sıralamalar elde etmek isteyen çevrimiçi işletmeler için yaşamsal öneme sahiptir. Uzun kuyruklu anahtar kelimeler genellikle başlangıçta daha az trafik aldığından ihmal edilir, ancak bu terimleri arayanların yetiştirilmesiyle uzun vadede daha iyi sonuçlar alırsınız. Bunun nedeni, bu araştırmacıların – çok belirgin düşük huniden sorguları – tam olarak aradıkları hedef kitleyi oluşturmalarıdır.

Mobil derecelendirme takibi;

Mobil cihazlar artık hemen hemen herkesin günlük hayatında ve inanılmaz etkisini göz ardı etmek imkansızdır, bu nedenle mobil ölçümler giderek daha da büyümektedir.

Google, mobil dizini henüz tamamlamış olmasına rağmen yolda ve mobil cihazlara uygun algoritma zaten yapılmış durumda. Bu nedenlerden dolayı, mobil sıralamalarınızı ve hareket halindeki tüm dalgalanmaları ve değişiklikleri meydana geldiğinde yakından takip etmek isteyeceksiniz.

Tolga Yürükakan
Tolga Yürükakan
SEO ile harmanlanan hikaye, UX Kullanıcı Deneyimi ile birleşti. Dijital Performans serüvenleri devam ediyor...

Bir Cevap Yazın

Hemen Arayın
%d blogcu bunu beğendi: