Yeni Başlayanlar için SEO

Meta Açıklamaları Nasıl Oluşturulur ?
7 Haziran 2017
Sosyal Medya ile SEO
14 Haziran 2017

Arama motoru optimizasyonu () ile ilgileniyorsunuz, ancak yeni gelenlerin çoğunun olduğu gibi, alanın algılanan karmaşıklığı nedeniyle korkutuyorsunuz. Elbette, toplu olarak sitenizin sıralamalarını ve arama motoru görünürlüğünü etkileyen yüzlerce bağımsız değişken vardır ve hepsini idare etmeyi öğrenmek, yıllarca tecrübe ve uygulama gerektiren bir süreçtir.

Bununla birlikte, ile başlamak için çok büyük bir bütçeye veya yılların deneyimine ihtiyacınız yok. Markanızla alakalı genel anahtar kelimeler için en üst sıralara hükmetmek, ulaşmanızın dışında olabilir, ancak SEO‘ya yapılan küçük bir yatırım bile işletmenizin daha fazla trafik ve görünürlük kazanmasına yardımcı olabilir.

-Kaliteli Bir SEO Eklentisi-
İlk olarak, iyi bir web sitesine ihtiyacınız var ve bu ilk çalışma ve işleri basit tutmak istiyorsanız,  Wordpress site kullanmak sizin içinen doğru tercih olacaktır.. Aslında, bu ve çoğu diğer web sitesi oluşturucu araçları ucuzdur ve kullanımı kolaydır ve en önemlisi, otomatik olarak  SEO temellerini işlemek için donatılmış olarak gelirler.

Örneğin, düzgün, temiz ve kolay taranacak şekilde kodlanacak ve duyarlı olacakları için mobil optimizasyon için ayrı bir strateji düşünmek zorunda değilsiniz. Ayrıca başlık etiketleri ve meta açıklamaları optimize etme ve çeşitli sayfalarınızın anahtar kelime yoğunluğunu belirleme gibi teknik görevlerle size yardımcı olabilecek ayrı bir SEO eklentisi düşünebilirsiniz.

-Anahtar Kelime Seçimi-
Sonra, nişinizi tanımlamak ve özenle seçilmiş anahtarların bir listesini hedeflemek isteyeceksiniz. Çok genel giderseniz, çok daha büyük bir bütçeye ve daha uzun bir kalkınma geçmişine sahip işletmelerle rekabet edersiniz. Bunun yerine, yalnızca müşterilerinizle alakalı olan son derece özel bir alana odaklanmak daha iyi.

Bu noktada, bazı anahtar kelime araştırması yapmanız gerekecek. Burada süslü olmaya ihtiyacınız yok sadece, basit “temel” anahtar kelimelerin ve geniş “uzun kuyruk” anahtar kelimelerin bir karışımını hedeflemeniz ve yüksek hacimli ve düşük rekabet derecelerine sahip terimleri hedeflemeniz.

-Sitenizin Güncel Olması için Revize-
Ardından, sitenizi doğrudan optimize etmeniz gerekecek. Web sitenizin oluşturucusu sizi bazı temel bilgilerle kuracaktır, ancak yine de kendi içeriğini eklemeniz gerekecektir.

Sayfalarınızı, hedef anahtar kelimelerinizden bazılarını içeren sayfa başlıkları da dahil olmak üzere kategorilere ve alt kategorilere göre düzenleyin. Sitenizin her sayfasında en az birkaç yüz kelime yararlı, iyi yazılmış, alakalı içerik bulunduğundan emin olun ve tüm başlık etiketlerinizi ve meta açıklamanızı siz hazırken optimize edin.

-Blog Yapısı-
Yeni bir SEO stratejisi için en önemli şey yüksek kaliteli ve düzenli bir içerik pazarlamasıdır. Okuyucularınızla alâkalı konularda her hafta en az iki yeni mesaj hazırlamayı ve rakiplerinizin karşılamadığı ayrıntılı ve faydalı bilgileri vermelisiniz.

Özgünlük, pratiklik ve estetik değer burada önemlidir, bu nedenle biraz zaman harcayarak strateji geliştirin ve editör takvimine sadık kalın. Mümkünse görüntüler ve videolar da dahil olmak üzere çeşitli ortamlar eklemeyi de istersiniz.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Hemen Arayın